Musique libre de droit

bigoosebigoose Website User Posts: 1
edited July 21 in General

Bonjour à tous. Je me présente BiGoose je suis compositeur. Je travaille pour un site en collaboration avec un autre compositeur où vous pourrez télécharger de la musique pour vos réalisations. 

Plusieurs catégories:

Musique de fond, musique joyeuse, musique triste, musique épique, musique urbaine, musique calme et une catégorie de bruitages sons fx. 

Le site est très récent, le catalogue est encore léger mais nous travaillons pour l'étoffer. 

Il existe également une catégorie musique gratuite. 

Toutes les musiques instrumentales peuvent être utilisées à des fins commerciales, même les gratuites. 

Je vous laisse le lien du site:

Musique Pour Montage Vidéo 

Comments

• DataDesignDataDesign Website User Posts: 440 Enthusiast
    edited July 21

For those who are not Canadian, or French speaking - it says:

Good morning all. Let me introduce myself BiGoose I am a composer. I work for a site in collaboration with another composer where you can download music for your achievements.
    Several categories:
    Background music, happy music, sad music, epic music, urban music, calm music and a category of sound effects fx sounds.
    The site is very recent, the catalog is still light but we are working to expand it.
    There is also a free music category.
    All instrumental music can be used for commercial purposes, even free ones.
    I leave you the site link: (See OP)

Per Google Translate.
  • Stargazer54Stargazer54 Moderator Moderator, Website User, Ambassador, HitFilm Beta Tester Posts: 2,722 Ambassador

@DataDesign Thanks for the translation.  This kind of borders on unsolicited spam but may be useful for the general population.  Will ping @TheBenNorris for a ruling.

• TheBenNorrisTheBenNorris Staff Administrator, Website User, Imerge Beta Tester, HitFilm Beta Tester Posts: 1,566 Staff

@Stargazer54 we discussed this internally and decided for now it is fine. It's difficult to make a ruling as there are other similar posts on the forum that have not been removed or warned.

Sign In or Register to comment.